Firmowy serwis internetowy

firmowa strona internetowa publiciti.pl

Mój firmowy serwis internetowy, czy powinienem go mieć

Zwykło się mówić, że firmowa strona internetowa czy firmowy serwis internetowy to wizytówka biznesu w sieci. I tak jest, jeżeli twój biznes posiada jakakolwiek stronę internetową. Może jakąkolwiek nie, bo patrząc na przykłady niektórych biznesowych stron internetowych, śmiem twierdzić, że czasami lepiej by było, jakby dany podmiot takowej firmowej strony internetowej nie posiadał. Bo kiepsko wykonana lub przestarzała firmowa strona internetowa może potencjalnego klienta bardziej zniechęcić niż zachęcić do relacji biznesowych.

Mówi się również, że jak cię nie ma w internecie to cię nie ma w ogóle. Ciężko to przekładać na życie prywatne, z pewnością są jednostki, które tak czują, ale jeżeli chodzi o biznes, to tu nie ma zmiłuj się. Każda firma, każdy biznes powinien posiadać firmową stronę internetową. Bez wyjątku! Żyjemy w czasach, gdzie większość z nas wyszukuje informacji w sieci, trafiając na usługodawców, czy to lokalnych, o zasięgu krajowym czy globalnym, właśnie w sieci. I dlatego właśnie twój biznes powinien w nim być. Nawet wtedy, kiedy nie jest z internetem powiązany. I nie ma tu żadnej filozofii. Po prostu, aby dotrzeć do klientów z informacją o twoim produkcie czy usłudze, powinieneś taką firmową stronę internetowa posiadać.

Rozważmy przykład, np. na jednym obszarze jest dwóch krawców, jeden z firmową stroną internetową a drugi bez. I jest pani Ania, która ma sukienkę do skrócenia i nie wie, gdzie w okolicy znaleźć krawca. Naturalną siłą rzeczy, pani Ania szuka informacji w internecie. Jeden krawiec, który posiada firmowy serwis internetowy i pod warunkiem, że wykona usługę dobrze, zyskuje klienta a drugi krawiec, niestety nie zyskuje nic. Takich przykładów można mnożyć, na przykładach wielu branż, jednak nie zmienia to faktu, że w firmową stronę internetową zainwestować warto.

Jaki firmowy serwis internetowy pasuje do twojego profilu

Planując inwestycję w firmową stronę internetową warto zrobić badania i rozeznać się, jak w internecie prezentuje się konkurencja. I ta najbliższa i ta do której chcecie dorównać. W zależności od typu waszej działalności, każda agencja interaktywna zaproponuje wam jedno z poniższych rozwiązań:

  • prosta firmowa strona internetowa – jest to informacyjna strona internetowa zawierająca podstawowe informacje o twojej firmie. Zwykle taka firmowa strona internetowa składa się ze strony głównej, oraz kilku podstron zawierających informacje dodatkowe. W standardzie powinien zawierać się system CMS do zarządzania treścią.

  • rozbudowana prosta strona internetowa – zawiera to co powyżej i może być rozbudowana o dodatkowe moduły, wedle życzenia zlecającego. Może to być np. blog.

  • firmowy serwis internetowy – to już są indywidualne i głęboko konsultowane zlecenia. Serwis internetowy ma za zadanie świadczyć określone usługi online. Publiciti.pl ma w tym ogromne doświadczenie budując popularne serwisy internetowe mające obecnie po kilkanaście tysięcy aktywnych użytkowników

  • sklepy internetowe – budowane na istniejących rozwiązaniach, czyli popularnych oprogramowaniach dedykowanych niewielkim sklepom internetowym

  • dedykowane sklepy internetowe – rozwiązania dla sklepów które wyróżniają się jakąś specyfiką i z niektórych względów nie chcą korzystać z ogólnie dostępnego oprogramowania. Takie kreacje są zwykle droższe od ‚klasycznych’ sklepów internetowych.

Jeżeli nadal nie jesteś pewien, jakie rozwiązanie będzie jak najbardziej słuszne dla twojego biznesu i jaka powinna być twoja firmowa strona internetowa, zapraszamy do złożenia zapytania o niezobowiązującą wycenę twojego projektu do Publiciti.pl

Poproś o wycenę / Kontakt